loading...
مختلف
درگاهی بازدید : 0 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

——————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Masoud Fathi – Gheseye Ma

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Masoud Fathi – Gheseye Ma

——————————

متن آهنگ مسعود فتحی به نام قصه ما

 یک صفحه از من و تو
تو دفتر خاطره ها
مونده به جا به یادگار
تا که بشیم از هم جدا
هم واسه من هم واسه تو
جدا شدن یه مرحمه
شروع یک زندگیه
بدون هیچ درد و غمه
حضور تو تو زندگیم
مثل یه کابوسه برام
پیش خودت فکر نکنی
هستی هنوز تو لحظه هام
رابطه های بین ما
فقط یه جور بهونه بود
نمیشه گفت قصه ی ما
شاهکار عاشقانه بود
عشق فریبنده ای که
منجر به این حادثه شد
قصه ی عشق من و تو
از ابتدا وسوسه شد
مثل یه اتفاق تلخ
مثل تباه شدن.تو خواب
رویای من شد یه خیال
امید من شد یه سراب
تو قلب من به یادگار
از تو همین مونده به جا
که عاشقم هنوز یه کم
اما تموم شد به خدا

——————————-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 223