loading...
مختلف
درگاهی بازدید : 2 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Amir Maroofi – Donyaye Man

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Amir Maroofi – Donyaye Man

——————————

متن آهنگ امیر معروفی به نام دنیای من

 چرا میخوای جدا شی مگه ازم چی دیدی
نرو که خیلی زوده  تازه به من رسیدی
مگه نگفتی با منی دل منو نمیشکنی
مگه نگفتی غیر من  با هیچکی حرف نمیزنی
میخوام بمونی پیشمو تنها نری بدون من
میخوام که آتیش نزنی با رفتنت.به جون من
چرا نمیمونی با من  حالا که دنیای منی
بی تو شبم بی آخره  آخه تو فرای منی
ببین به چشمای من  این حال داغونه من
بمون که حالم بده بی من از این خونه نرو

——————————————

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 214